Koszt dostawy

Dostawa jest BEZPŁATNA  na terenie całej Polski



Firma spedycyjna DPD


Procedury odbioru przesyłki:


Pracownik operatora logistycznego ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
   
Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych

W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody. Tylko protokół szkody wypełniony przy odbiorze będzie podstawą do dalszej reklamacji

Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj

Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny

Pamiętaj, że w momencie podpisania dokumentu odbioru na Ciebie przechodzi odpowiedzialność za uszkodzenia rzeczy sprzedanej

+48 783 906 435
Łukasz

+48 600 246 151
Tomasz

perlavita@wp.pl
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Firma

Per La Vita, INTERNETOWY SKLEP MEBLOWY

Wyposażenie wnętrz, Meblościanki, Sofy, Narożniki, Fotele, Dywany ZAPRASZAMY Tomasz Sobań Hedwiżyn 25 23-400 Biłgoraj
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.